miercuri, 24 iunie 2009

idei traznite..

de cateva zile am inceput sa-mi aduc aminte de cele mai haioase intamplari din viata mea..am incercat apoi sa ma gandesc ccum as putea schimba eu aceasta lume...fiecare om are propriile lui idei...unele sunt geniale..altele sunt chiar proaste...daca ati avut in aceasta viata,sau ati intalnit persoane cu idei traznite sau geniale le puteti posta aici...puteti povesti despre puterea de a sustine cele mai absurde idei..argumentele pe care le-ati adus pentru a pune in practica propria voastra idee...sau poate imi spuneti care a fost cea mai importanta idee pe care ati sustinut-o.propun dezbaderea celor mai haioase idei..celor mai traznite,si infintarea unui top de idei geniale....la nivel local,judetean,national si mondial....3..2..1...start....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu