luni, 22 iunie 2009

e bine sa stim viitorul?

viitorul este misterul fiecarui pamantean..poate ca daca aam sti cand se petrec fenomenele periculoase ale naturii ne-am lua niste masuri de precautie...daca am sti ce pericole ar veni in viitor,ce obstacole ne vor lovi viata,am putea gasi o metoda pentru a trece cu bine peste ele..daca am sti momentul cand se va petrece un accident sau o crima,le-am putea opri...daca am sti ca nu putem face nimic,oare ce am face?daca am afla ca suntem niste oameni fara valoare,oare am mai putea trai?daca am descoperi ca iubirea este pe cale de disparitie,oare am mai putea spera?daca am sti ca am facut atatea greseli,incat nu mai putem fi iertati,am mai merita sa traim?daca zambetele noastre s-ar transforma in lacrimi,am mai avea oare puterea sa zambim?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu